A dizájnerként dolgozó Thomas Ollivier nemrég szabadjára engedte a fantáziáját, és elképzelte, melyik 90-es években használt kütyü melyik mai szolgáltatásnak felelne meg. A végeredmény nagyon szuper lett.
Utoljára talán akkor derültünk ilyen jót, amikor egy 400 fős kis olasz faluban mindent felcímkéztek úgy, mintha ők lennének az internet. Hihetetlenül kreatív megoldás, ami azonnal felhelyezte őket a térképre, és – bár erről nincs információnk, de úgy sejtjük, – valószínűleg a turizmust is igencsak meglendítette. Most egy hasonlóan kreatív ötlet került elő, de a téma teljesen más.
A dizájnerként dolgozó Thomas Ollivier nemrég indított kampányt az Instagramon Re:Birth néven, amiben azt képzelte el, a mai modern, netes szolgáltatások melyik 90-es évekbeli divatos eszköznek felelne meg.
Ollivier elkészítette a Spotify, az Instagram, a Facebook, a Google, a Netflix, az Adobe Illustrator és a WhatsApp egy-egy 1990-es évekbeli megfelelőjét is, felcímkézve azokat a mostani szolgáltatásokkal. A végeredmény egészen zseniális lett: