A Google már nem éri be néhány cookie elhelyezéssel vagy e-mail cím begyűjtéssel! A Google Maps július közepétől fizetős lett! Íme a legfontosabb, mindenkit érintő tudnivalók.
Tippek, praktikák leendő és gyakorló honlaptulajdonosoknak |
A Google már nem éri be néhány cookie elhelyezéssel vagy e-mail cím begyűjtéssel! A Google Maps július közepétől fizetős lett! Íme a legfontosabb, mindenkit érintő tudnivalók.
Te megvennél a boltban egy olyan nadrágot, aminek kicsit rövid a szára és csak behúzott hassal sikerül - csak marha kényelmetlen – begombolni, viszont akciós, és már-már ingyen adják? Hogy hogy jön ez a látszólag ide nem illő kérdés a weboldal sablonokhoz, az hamarosan érthetővé válik! Az interneten számtalan helyen elérhető és ingyen letölthető, vagy jutányos áron megvásárolható weblap sablonok használata nem ördögtől való, de van néhány dolog, amire jó odafigyelni, mielőtt sablon mellett döntesz az egyedi grafikai tervezés helyett.
A „Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el” kitétel a mai törvényi szabályozás mellett már nem egészen állja meg a helyét, hiszen egy online vásárolt termékre minden különösebb indoklás nélkül 14 napig mondhatjuk azt, hogy köszönjük, mégsem kérjük!
Nem úgy egy honlapnál, ahol kellemetlen, ha a végeredmény nem az lesz, mint amit megálmodtál!
Ezért érdemes jól megválogatni, hogy kit is választunk, ha cégünk, vállalkozásunk weboldalát szeretnénk elkészíttetni, felújíttatni.
De hogy kerülheted el az „Én nem ilyen lovat (akarom mondani weboldalt) akartam!” érzést?
Most 5 pontban bemutatjuk a legfontosabb területeket, és vészjelzőket, melyekkel ajánlatkérésekkor találkozhatsz!
Adni jó, és az adakozás vagy egy nemes ügy felkarolása szép cselekedet akkor is, ha csupán önzetlenül, üzleti célok nélkül tesszük.
Most bemutatjuk, hogy mit és hogyan tehetsz cégként és honlap tulajdonosként egy jó ügyért úgy, hogy végül üzletileg is egy win-win szituáció kerekedjen belőle?
A kedvezménykuponok már jó ideje az egyik legnépszerűbb promóciós eszköznek számítanak a webáruházakban. Ez az exit pop-upok felbukkanásával még inkább erősödött. Személyesen velem esett meg az alábbi történet, amit azért osztok meg Veled, hogy tanulj belőle, hogy hogy nem szabad „kedvezménykupont” adni!
2016-ban folytatódik a már idén elkezdődött trend, melynek minden eleme internet használati szokásaink változását követi le. Ha 2016 webdesign trendjét szeretnénk röviden összefoglalni, akkor azt a „Mobilról is komfortosan!” mondattal summázhatnánk.
Tudom, hogy nem azzal töltöd napod nagy részét, hogy bújod a jogszabály-változásokat, hátha azok valamelyike honlapodat is érinti, de hogy is szokták mondani? A törvény nem ismerete nem mentesít a törvény alól! A napokban egy kedves Partnerünk kérdése világított rá arra, hogy az Impresszum közzététel kötelezettsége sem ismert dolog minden honlap tulajdonos számára. Íme a legfontosabb dolgok a 2014. év eleje óta kötelező impresszumról!
A minap fültanúja voltam egy beszélgetésnek. "Menj alá árban!" – kapta tanácsként egy kereskedő a másiktól, aki épp arról kesergett, hogy egyik konkurense a legtöbb megrendelést elhappolja az orra elől. Alig tudtam megállni, hogy bele ne szóljak a beszélgetésbe. Végül megálltam, de itt ki kell írnom magamból a véleményemet és bízom benne, hogy Te is találsz közte sok hasznos ötletet folyamatos önsorsrontó árcsökkentés helyett.
A Google Adwords hirdetési rendszerét sokan már ki nem hagynák az online marketing eszközeik közül, és mi is bátran ajánljuk, mert egy jól megtervezett és felépített kampány sokat hozhat a konyhára. Persze a Google Adwords azért nem egy önműködő megrendelés-gyár! Van néhány pont, amin a legjobban felépített Adwords kampány is elvérezhet. És itt most nem a kulcsszavakra és a hirdetés szövegekre gondolunk, hanem a gyakran méltatlanul elfeledett fogadó oldalakról.
Hopp! Ismét jött egy kitöltött ajánlatkérő vagy megrendelési űrlap! – csillan fel a szemed, amikor e-mail postafiókodban meglátod az értesítő üzenetet.
Aztán ugyanekkora a csalódottság, amikor szembesülsz vele, hogy újra csak egy robot szórakozott Veled. Ennek kiküszöbölését szolgálnák a captchák, amit tán Te is használsz űrlapjaid végén. Most elmondjuk, hogy hogy tarthatod fenn űrlapjaid védelmét anélkül, hogy végletekig eltorzított számok és betűk újra begépelésével hergelnéd az érdeklőidet.