Keresőmarketing és keresőoptimalizálás szolgáltatásainkkal „kiemeljük” weboldalát abból a folyamatosan gyarapodó adat és információtengerből, amellyel az Interneten böngésző szembesül. Keresőoptimalizálással, Google AdWords és Etarget kampányokkal tesszük online jelenlétét erőteljesebbé.
A keresőoptimalizálás a honlap látogatottságának növelése oly módon, hogy a honlap témájához kapcsolódó kulcsszavakra keresve, honlapunk minél előrébb szerepeljen a keresők találati rangsorában; valójában a honlapok célzott reklámozása.
Ennek a reklámnak az eszközei a keresők; alapvetően a Google. A keresőoptimalizálás segítségével jelentősen növelhető a honlap témája iránt érdeklődő látogatók száma. Egy megfelelően kialakított és optimalizált honlap látogatóinak 70—80%-a érkezhet a keresők felől, azon belül 80—90% a Google keresőjéből.
Egy honlap keresőoptimalizálása során több, egymástól elkülönülő tevékenység együttes alkalmazásával honlapunknak jó esélye van a keresők rangsorának élére kerülni.
- Ehhez értékes és bőséges tartalomra van szükség.
- Ugyancsak fontos a honlap szabványos, a keresők elvárásainak megfelelő technikai kialakítása.
- Növelni kell a külső hivatkozások számát.
- Mindezt pedig folyamatos tartalmi és technikai karbantartással tehetjük hosszú távon hatékonyan működő rendszerré
Egy honlap alap szintű keresőoptimalizálásához elegendő néhány egyszerű és könnyen elsajátítható feladat elvégzése és némi időráfordítás. A komolyabb, úgynevezett ipari keresőoptimalizálás már költséges tevékenységeket és infrastruktúrát követel meg. Itt már nem elegendő egy weblap, hanem érdemes kialakítani egy honlap-parkot, amelynek hivatkozás-rendszere összehangoltan támogatja a kiemelt honlapunk, illetve honlapjaink látogatottságát.
Mi az, ami NEM keresőoptimalizálás?
Abban az esetben, ha valamilyen módon "felpörgetjük" honlapunk látogatottságát, de az nem valódi érdeklődőket, hanem véletlenszerű látogatókat generál - nem beszélhetünk optimalizálásról. Az ilyen látogató, amint észreveszi, hogy nem az őt érdeklő honlapra érkezett, gyorsan tovább is áll. Így honlapunk statisztikáiban magasabb számokat fogunk találni, de a hatékonyság növekedését nem fogjuk tapasztalni.
A keresőoptimalizás tehát azt is jelenti, hogy olyan látogatókat generálunk honlapunk számára, akiket az általunk nyújtott szolgáltatások, vagy a honlapunkon értékesített termékek valóban érdekelnek. Egy minta oldalon illusztráltuk, hogyan néz ki egy olyan oldal, amelyet— csak a példa kedvéért — a fénykocka és a világító jégkocka szóra illetve szókapcsolatra optimalizáltunk. Szerezzen látogatókat hatékony optimalizálással, vegye igénybe keresőmarketing szolgáltatásunkat!