A Google elindította első magyar nyelvű blogját, amelyet a keresőcég hazai munkatársai jegyeznek. A blog elsődleges célja az egyre nagyobb érdeklődéssel övezett, ámde sokak számára még némileg misztikusnak tűnő online marketing, azon belül is a
keresőmarketing alapos bemutatása, de emellett hasznos és érdekes tippek és trükkök is szerepelnek majd a bejegyzésekben.
A blog néhány lelkes, a Google keresőhirdetési platformjával, az AdWords-szel foglalkozó Google-munkatársa, azaz "Guglista" kezdeményezésére jött létre. Az írások témája elsősorban az ő érdeklődési körüket és szakmai területüket fedi le, de időről időre várható vendégszerzők megjelenése is.
A blog első anyagai sok online marketinggel foglalkozó szakember, illetve ezzel a területtel megismerkedni kívánó laikus érdeklődését kelthetik fel: szó esik a hirdetési ekoszisztémáról, a konverzióról, a webmesterekhez intézett hasznos tanácsokról, illetve a keresőben tapasztalható vásárlási ciklusról is. Az írások közös vonása, hogy a hangsúly minden esetben a hirdetések megtérülésén van.
Az Inside AdWords Magyarország blog az alábbi címen érhető el:
http://adwords-hu.blogspot.com