Amennyiben nem tudja megjeleníteni a levél tartalmát, kérjük,  kattintson ide!

Kedves Partnerünk!

Ön már a jó úton jár…

Ön is tudja, hogy a partnerekkel való rendszeres kapcsolattartás az egyik legszükségesebb elem a céges kommunikációban, a másik pedig, hogy olyan csatornákat is nyitnunk és ápolnunk kell, amivel leendő partnereket célzunk meg.

Az online jelenlét mára elvárás, épp ezért honlapunknak rendelkeznie kell olyan tulajdonságokkal, elemekkel, amelyek kommunikációs csatornaként funkcionálnak. A lényeg, hogy ezek a funkciók elősegítsék és folyamatosan biztosítsák a kétoldali kommunikációt és interakciót ügyfeleink, partnereink és látogatóink felé.

Hírlevéllel és a mögötte lévő motorral kapcsolatépítés és fenntartás, címadatbázisának frissítés is megvalósítható.

Nézzük most meg együtt, milyen formai és technikai elvárásoknak és követelményeknek kell megfelelnie egy jól felépített, megfelelően kialakított hírlevélnek!

Formázza cégére!

A hírlevél ugyanúgy céges arculatának része. Éppen ezért miért kellene lemondania a logóról, a színvilágról? Mindenképpen pozitív kép alakul ki cégéről, ha igényes, egységes képet továbbít vásárlói, partnerei felé hírleveleinek megjelenésében is.

Nem kell aggódnia, hogy hírlevele szétesik, bátran rakhat bele fotókat, illusztrációkat, ha hírleveleit két formában küldi ki: egyrészt HTML-fájlként, ami tulajdonképpen egy tartalmi oldalnak felel meg, másrészt szövegfájlként, olyan felhasználóknak, akik levelező kliensükben nem engedélyezik képtartalmak letöltését, csupán szöveges tartalmat tudnak megnyitni. Hírlevele tehát így biztosan célba ér.

Nevezze nevén vásárlóit!

Bizonyára Ön is jobban kedveli azokat a leveleket, amelyek személyesen Önnek szólnak, vagy legalább erősítik azt az illúziót… A hírlevél modullal lehetősége van természetesen arra is, hogy leveleit személyes megszólítással, perszonalizált formában küldje ki, és elhagyhassa a „Tisztelt Partnerünk!” „Kedves Ügyfelünk!” típusú levélkezdeteket…

Hírlevelének a SPAM-szűrőknél sokkal szigorúbb rostán kell keresztüljutnia: az „érdeklődés felkeltésén”. Tehetünk azért, hogy hírlevelünk ne tűnjön tucat levélnek, olyannak, amire rápillantva biztosak lehetünk: a miénken kívül még legalább kétezer postafiókba befut. Fontos szempont legyen, hogy paraméterezhesse a feladó nevét, a küldő e-mail címét, perszonalizálhassa a megszólítást, megadhassa a levél tárgyát. És máris küldésre kész az egyedi, csak Önnek szóló egyszeri ajánlat, szakmai hír, vásárlói információ, kedvezmény…

Építsen ki kapcsolatot potenciális látogatóival!

Ennek legegyszerűbb módja, ha egy „Feliratkozom a hírlevélre” doboz segítségével honlapján egy arra létrehozott előfizetői csoportba gyűjti a látogatók adatait (név, e-mail cím). Fontos szempont, hogy az érdeklődők feliratkozása automatizált legyen, azaz e-mailben tudják visszaigazolni a szándékukat. Így címlistája napról napra frissülhet és bővülhet. Ne feledje: az a látogató, aki feliratkozik a hírlevelére, érdeklődik cége termékei, tevékenysége iránt, így potenciális partner vagy vásárló lehet belőle.

Ezt se hagyja figyelmen kívül!

Egy jó hírlevél összeállításánál természetesen nem mindegy a „mit”, de ugyanúgy a „hogyan” sem, ha termékeinket, szolgáltatásainkat kínáljuk, és nem mindegy az előkészítéséhez és kiküldéséhez szükséges időráfordítás. Például címlisták leválogatása bizonyos hírlevél küldő programoknál adott esetben értékes órákat is igénybe vehet. Egy egyszerű és komfortos kezelőfelületen azonban néhány kattintással rövid időn belül a címzettek postafiókjába kerülhet üzenete, ajánlata.

Végül az sem árt, ha visszajelzést kap az olvasottságról, és a hírlevél küldő méri a megnyitott hírlevelek számát.

Megfelel ezeknek az elvárásoknak a PatroNet CMS hírlevél kiküldő modul?

ü  alkalmas perszonalizált hírlevelek kiküldésére

ü  a címzettek elenyésző mértékben értékelik SPAM-ként a rendszeren keresztül kiküldött Hírleveleket

ü  alkalmas formázott html alapú hírlevelek kiküldésére, melynek Text verziója is van, azaz az is meg tudja nyitni, akinek a rendszere nem engedélyezi a HTML levelek megnyitását.

ü  kulturált megjelenésű hírlevél továbbítására alkalmas (nincsenek széteső, szétszabdalt hírlevelek)

ü  több címlista csoport is létrehozható

ü  automatikus leiratkozás (ha egy felhasználó a leiratkozó linkre kattint, a rendszer automatikus törli őt a címlistából)

ü  automatikus feliratkozás (ha egy felhasználó feliratkozik a hírlevelünkre, egy megerősítő mailre kattintva aktiválhatja feliratkozását, melyet követően automatikusan felkerül a kiküldési listára)

ü  a feliratkozási szándékát megerősítő link kattintását még nem megtett felhasználók számának nyilvántartása (várakozók)

ü  nincs maximálva a kiküldendő e-mailek száma

ü  lényegesen kevesebb idő szükségeltetik a hírlevelek kiküldéséhez és menedzseléséhez, ha a címlista kezelést és a hírlevél kiküldést egyaránt a PatroNet rendszeren keresztül végi

ü  komfortos kezelőfelülettel rendelkezik

ü  méri a megnyitott hírlevelek számát.

 

Ők már megelégedéssel használják: